Garanciális időn belül történő vagy garancia időn túli meghibásodás esetén az alábbi szervizek illetékesek (gyártónként):
AOC | BROTHER | LG | SAMSUNG |
ACER | DELL | MICROSOFT | SONY |
ALCOR | Epson | MSI | TOSHIBA |
APPLE | Evolveo | NOKIA | XIAOMI |
ASUS | HP | PHILIPS | XEROX |
CAT (Caterpillar) | HUAWEI/HONOR | RAZER | Videójátékok |
CANON | LENOVO | REALME |
AOC HIVATALOS MÁRKASZERVIZ
Meghibásodás esetén, hiba bejelentését az alábbi elérhetőségen tudja megtenni:
Telefon: +36 (1) 800-1640
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 09:00 - 18:00 óráig
ACER MÁRKASZERVIZEK
Garanciaidőn belül:
Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.
Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése:
EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
email: info@ec-co.hu
web: www.ec-co.hu
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-15 óráig
ALCOR SZERVIZ ÁTVEVŐPONT
Expert Zrt. Alcor Digital szerviz
1044 Budapest, Óradna u. 12. (https://goo.gl/maps/vG3ub3286F82)
Telefonszám: (1) 450-2446, (20) 500-8080
e-mail: szerviz@alcordigital.hu
web: http://alcordigital.hu/szerviz
Nyitvatartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-13 óráig
APPLE MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Apple ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-80-983-435
Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót:
http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/
Garanciális szerviz ügyintézésre az iStyle szervizében van lehetőség:
http://szerviz.istyle.hu/apple-garancialis-ugyintezes/
ASUS MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561
Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.
Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
ASUS Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék:
Futárigényét az alábbi gyártói oldalon tudja elindítani: https://rma.asus.com/hu
További információt a gyártói oldalon talál: https://rma.asus.com/hu/info/contact
Brother márkaszerviz
1119 Budapest Etele út 59-61
Tel.: 06-1-203-1023
Fax.: 06-1-204-1023
Email: info@allintechnik.hu
Hétfő-Csütörtök: 8-16-ig; Péntek: 8-14-ig;
További információ:
https://www.allintechnik.hu/kapcsolat/
CANON nyomtatók
Garanciális és szervizes ügyintézéshez szükséges információk:
www.canon.hu/support/consumer_products/repair/
CAT mobiltelefon márkaszerviz
Telemax GSM Szerviz Kft.
Email: info@telemaxgsm.hu
www.tmx.hu
DELL MÁRKASZERVIZEK
Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
Szervizgaranciás hibás készülékét az alábbi márkaszervizekbe viheti:
C-Szerviz Kft.
2040 Budaörs, Vasút u. 15.
Tel.: 06 (1) 451-35-80
Evolveo mobiltelefonok
Garanciális és grancián kívüli javításokat az alábbi linken található munkalap kitöltésével igényelhet:
https://services.vspdata.cz/hu/evolveo/case-new/
FUJITSU MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámokon jelentheti le:
Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389
A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat:
http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549
HP MÁRKASZERVIZEK
Minden modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner keresőt kell hívnod: +36 1 777-75-45
Huawei
HUAWEI Technologies Hungary Kft.
Tel: 06 80 HUAWEI (06 80 482 934)
A készülék meghibásodását a fenti, díjmentesen hívható telefonszámon van lehetosége bejelenteni, a szervizpartnerek elérhetoségét pedig az alábbi linkre kattintva érheti el:
http://szerviz.huawei.hu
A Jótállási feltételekről az alábbi linken olvashat bővebben:
https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/
Honor telefonok
Garanciás és szervizes ügyintézéshez keresse fel az ügyfélszolgálatot az alábbi elérhetőségeken:
Tel: 06 80 982 750
hu.support@hihonor.com
A Jótállási feltételekről az alábbi linken olvashat bővebben:
https://www.hihonor.com/hu/support/warranty-notice/
A szervizpartnerek elérhetoségét az alábbi linkre kattintva érheti el:
https://www.hihonor.com/hu/support/service-center/
LENOVO MÁRKASZERVIZEK
Lenovo Notebook és tablet
Lenovo TMX
Típus: Lenovo Laptop szerviz
Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729
E-mail elérhetőség: lenovo@tmx.hu
További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
http://www.tmx.hu
Lenovo Think termékcsalád
Garanciális ügyintézés és szerviz:
C-Szerviz Kft.
2040 Budaörs, Vasút u. 15.
Tel.: 06 (1) 451-35-80
http://www.cszerviz.hu/lenovo-markaszerviz/
További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
Lenovo és Motorola mobiltelefonok
A Lenovo és Motorola telefonok garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül van lehetőség Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően a gyártó munkatrása felveszi Önnel a kapcsolatot.
Pick-up and return szolgáltatás igényléséhez futárigényét elküldheti a következő email címre: lenovo.hu@depanero.ro,
vagy a hibabejelentést regisztrálhatja ezen a weboldalon: https://depanero.com/
LG Központi Márkaszerviz
1134 Budapest, Váci út 33.
Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig 8:00-18:00 óráig
06-1-54-54-054
További információ:
https://www.lg.com/hu/tamogatas/szerviz/lg-kozponti-markaszerviz
MICROSOFT MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Xbox játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és az Xbox Live szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:
Telefon:
+36 (80) 018-590
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8.00 - 16.00
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:
https://support.xbox.com/hu-HU/
MSI MÁRKASZERVIZEK
Garanciális szerviz igényét online adatlap kitöltésével tudja lejelenteni.
Címe: https://www.albacomp.hu/szervizigeny-bejelento
Szervizelt termékkör:
• Notebook-ok
• All-in-one PC
• Nettop PC
A garanciálisan szervizelt készülékekhez a szerviz ingyenes futárt biztosít!
Székesfehérvári Szerviz
Budapesti Szerviz
Nokia
Garanciális és szervizes ügyintézéshez látogasson el a Nokia telefonok támogatási oladlára:
https://www.nokia.com/phones/hu_hu/support
PACKARD BELL MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-577-7766
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.
PHILIPS KÖZPONTI MÁRKASZERVIZ
Meghibásodás esetén, hiba bejelentését az alábbi elérhetőségen tudja megtenni:
Telefon: +36-80-018-544
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 09:00 - 18:00 óráig
Weboldal: https://www.philips.hu/c-w/support-home/warranty.html
Itt kérhet további segítséget és útmutatást a hibaelhárításra/javításra vonatkozóan.
RAZER MÁRKASZERVIZ
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
REALME MÁRKASZERVIZ
E.R.T Hungary Kft.
1145 Budapest, Róna utca 120-122.
Telefon: +361-599-9788
SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását:
* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!
"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."
SONY VAIO MÁRKASZERVIZEK
Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi telefonszámot tudja hívni:
Sony VAIO Ügyfélszolgálat: +361-777-91-51
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:
http://www.sony.hu/support/hu
SONY XPERIA MÁRKASZERVIZEK
Meghibásodás esetén technikai segítséget és részletes információt, az alábbi linken talál:
https://support.sonymobile.com/hu/repair/
TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK
Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudja hívni:
Garanciális szervizek:
Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685
E-mail: office@atlantisnotebook.hu
TOSHIBA TV-k meghibásodása esetén az alábbi TOSHIBA márka szervizt tudja felkeresni:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: toshiba@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
Összes Toshiba szerviz elérhetőségét az alábbi linken találja: http://www.toshiba.hu/innovation/hu/generic/ASP_SUPPORT/
Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
Technotrade Informatikai ZRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-467-6199
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:
http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink
XEROX nyomtatók
Garanicás ügyintézés és szerviz:
http://www.profiszerviz.hu/xerox
XIAOMI mobiltelefonok
Szerviz ügyintézésre a notebook.hu üzletekben van lehetőség.
A háztól házig garancia az alábbi linken érhető el:
https://www.tmx.hu/mobilfutar/xiaomi/javitas
SONY EUROPE LIMITED MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
PlayStation játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és a PlayStation Network szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:
Telefon:
+36 (1) 677-7317
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 11.00 - 20.00
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linkeken talál:
https://www.playstation.com/hu-hu/explore/ps4/ps4-support/
https://www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/
Triwarden Kft.
Telefon:
+36 (1) 782-4995
Cím:
1091 Budapest, Üllői út 53/A.
Nyitvatartás: Hétfő 9.00 - 18.00
Kedd-Csütörtök 9.00 - 17.00
Péntek 9.00 - 16.00
E-mail: service@triwarden.hu
HIVATALOS MAGYAROSZÁGI NINTENDO SZERVIZ (GamePark)
Nintendo Switch, WiiU, Wii, DS, DS Lite, DSi, New 3DS, 3DS konzolok garanciális és fizetős javítását végzik.
Telefon:
+36 (1) 258-7809
+36 (30) 942-2558
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10.00 - 19.00
Szombat 09.00 - 15.00
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:
http://www.gamepark.hu/index.php?route=product/category&path=76_86
ELECTRONIC ARTS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Electronic Arts játékokkal és az Origin szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:
CENEGA ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:
http://cenega.hu/termektamogatas
PLAYON MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:
http://playon.hu/termektamogatas
MAGNEW ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A Magnew által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:
SAD GAMES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:
A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:
http://www.sadgames.hu/index.php/gyik
STEAM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A Steam rendeszerén aktiválandó játékszoftverekkel és a Steam rendszerével kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken tud kérni angol nyelven:
https://help.steampowered.com/en/