​Garanciális időn belül történő vagy garancia időn túli meghibásodás esetén az alábbi szervizek illetékesek (gyártónként):


ACER MÁRKASZERVIZEK

Garanciaidőn belül:

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.


Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése:

EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
email: info@ec-co.hu
web: www.ec-co.hu
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-15 óráig


ALCOR SZERVIZ ÁTVEVŐPONT

AlcorDigital szerviz átvevőpont
1095 Budapest Mester utca 22.
Telefon: +361-216-6592
Mobil: +36 (20) 500-8080
email: szerviz@alcordigital.hu
web: http://alcordigital.hu/cikk/szerviz
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 9-17 óráig


APPLE MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Apple ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-80-983-435

Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót:

http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/


ASUS MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig


ASUS Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék:

Telemax Gsm Szerviz Kft. (TMX)
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b, 
Nyitvatartás: H-P: 9 8.00-17.30, Sz: 9:00-13:00
email: info@telemaxgsm.com
http://www.tmx.hu/ (Információs portál)


DELL MÁRKASZERVIZEK

- Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
 

- Szervizgaranciás hibás készülékét az alábbi márkaszervizekbe viheti:

C-Szerviz Kft.

2040 Budaörs, Vasút u. 15.

1134 Budapest, Lehel út 12.

Tel.: 06 (1) 451-35-80


FUJITSU MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámokon jelentheti le:

Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat:

http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549 


HP MÁRKASZERVIZEK

Amennyiben Pavilion vagy Presario, illetve egyéb el-és visszaszállításos HP modellel rendelkezel, az alábbi telefonszámot kell hívnod: +36 1 235 4799

Minden egyéb a fenti felsorolásban nem említett  modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner keresőt kell hívnod: +36 1 777-75-45


LENOVO MÁRKASZERVIZEK

Garanciális futárt a lenovo@tmx.hu email címen tud igényelni. Garanciális javítás esetében a futármegrendelés díjmentes.

A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a fent említett e-mail címre:

Megrendelő neve; Szállítási cím; Telefonszám; Termék típusa; Gyári sorozatszám (S/N); Vásárlás dátuma; Hiba leírása

Csatolmányként, a kitöltött jótállási jegy, vagy a számla másolata.

Javítási bejelentését követően telefonos munkatársuk felveszi Önnel a kapcsolatot, időpont – és helyszínegyeztetés végett.

További információkat az általuk válaszként küldött automatikus üzenetben fogja megtalálni.

 


PACKARD BELL MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-577-7766

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.


SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását:

* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."


SONY VAIO MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Sony VAIO Ügyfélszolgálat: +361-777-91-51

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.sony.hu/support/hu


TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudja hívni:

Garanciális szervizek:

Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685
E-mail: office@atlantisnotebook.hu

 

TOSHIBA TV-k meghibásodása esetén az alábbi TOSHIBA márka szervízt tudja felkeresni:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: toshiba@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig

Összes Toshiba szerviz elérhetőségét az alábbi linken találja: http://www.toshiba.hu/innovation/hu/generic/ASP_SUPPORT/


Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Technotrade Informatikai ZRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-467-6199
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:
http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink


MICROSOFT MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Xbox játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és az Xbox Live szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Telefon:
+36 (80) 018-590

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8.00 - 16.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

https://support.xbox.com/hu-HU/


SONY EUROPE LIMITED MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

PlayStation játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és a PlayStation Network szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Telefon:
+36 (1) 677-7317

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 11.00 - 20.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linkeken talál:

https://www.playstation.com/hu-hu/explore/ps4/ps4-support/

https://www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/


HIVATALOS MAGYAROSZÁGI NINTENDO SZERVÍZ (GamePark)

Nintendo Switch, WiiU, Wii, DS, DS Lite, DSi, New 3DS, 3DS konzolok garanciális és fizetős javítását végzik.

Telefon:
+36 (1) 258-7809
+36 (30) 942-2558

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10.00 - 19.00
Szombat 09.00 - 15.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.gamepark.hu/index.php?route=product/category&path=76_86


ELECTRONIC ARTS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Electronic Arts játékokkal és az Origin szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

https://help.ea.com/hu/


CENEGA ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

support@cnghungary.hu

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00

A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://cenega.hu/termektamogatas


PLAYON MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

support@playon.hu

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00

A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://playon.hu/termektamogatas


MAGNEW ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Magnew által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

info@magnew.hu

A Magnew által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

https://www.magnew.hu/#contact


SAD GAMES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

info@sadgames.hu

A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.sadgames.hu/index.php/gyik


STEAM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Steam rendeszerén aktiválandó játékszoftverekkel és a Steam rendszerével kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken tud kérni angol nyelven:

https://help.steampowered.com/en/

 

 

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz