Forgalmazott termékek gyártói szerviz elérhetőségei

Garanciális időn belül történő vagy garancia időn túli meghibásodás esetén az alábbi szervizek illetékesek (gyártónként):

 

ACER DELL MICROSOFT XIAOMI
ALCOR Epson MSI XEROX
APPLE Evolveo NOKIA Videójátékok
ASUS HP RAZER  
CAT (Caterpillar) HUAWEI/HONOR SAMSUNG  
CANON LENOVO SONY  
BROTHER LG TOSHIBA  

 


ACER MÁRKASZERVIZEK

Garanciaidőn belül:

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.


Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése:

EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
email: info@ec-co.hu
web: www.ec-co.hu
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-15 óráig


ALCOR SZERVIZ ÁTVEVŐPONT

Expert Zrt. Alcor Digital szerviz

1044 Budapest, Óradna u. 12. (https://goo.gl/maps/vG3ub3286F82)
Telefonszám:  (1) 450-2446, (20) 500-8080
e-mail: szerviz@alcordigital.hu
web: http://alcordigital.hu/szerviz
Nyitvatartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-13 óráig


APPLE MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Apple ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-80-983-435

Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót:
http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/

Garanciális szerviz ügyintézésre az iStyle szervizében van lehetőség:
http://szerviz.istyle.hu/apple-garancialis-ugyintezes/


ASUS MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig


ASUS Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék:

Telemax Gsm Szerviz Kft. (TMX)
email: info@telemaxgsm.com
http://tmx.hu


Brother márkaszerviz

1119 Budapest Etele út 59-61

Tel.: 06-1-203-1023
Fax.: 06-1-204-1023
Email: info@allintechnik.hu

Hétfő-Csütörtök: 8-16-ig; Péntek: 8-14-ig;

További információ:
https://www.allintechnik.hu/kapcsolat/


CANON nyomtatók

Garanciális és szervizes ügyintézéshez szükséges információk:
www.canon.hu/support/consumer_products/repair/


CAT mobiltelefon márkaszerviz

Telemax GSM Szerviz Kft.
Email: info@telemaxgsm.hu
www.tmx.hu


DELL MÁRKASZERVIZEK

Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:

Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
 

Szervizgaranciás hibás készülékét az alábbi márkaszervizekbe viheti:

C-Szerviz Kft.

2040 Budaörs, Vasút u. 15.

1134 Budapest, Lehel út 12.

Tel.: 06 (1) 451-35-80


EPSON nyomtatók
 
Garanciális javítás igénylés:
06-23/502-880 
garancia@ratrade.hu 
 
A garanciát TELEFONON vagy E-MAIL-en keresztül is érvényesítheti. A garanciális szervizigény bejelentést követően 1-2 napon belül kiküldjük az előkészített, becsomagolt nyomtatóért a futárt Otthonába vagy az Ön által megadott helyszínre. Javítás után a futár vissza is szállítja Önnek a készüléket.
 
 
Egyéb hibabejelentés, alkatrész rendelés:
szerviz@ratrade.hu
 
További információ:
http://www.ratrade.hu/szerviz/

 


Evolveo mobiltelefonok

Garanciális és grancián kívüli javításokat az alábbi linken található munkalap kitöltésével igényelhet:
https://services.vspdata.cz/hu/evolveo/case-new/

 


FUJITSU MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámokon jelentheti le:

Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat:

http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549 


HP MÁRKASZERVIZEK

Amennyiben Pavilion vagy Presario, illetve egyéb el-és visszaszállításos HP modellel rendelkezel, az alábbi telefonszámot kell hívnod: +36 1 235 4799

Minden egyéb a fenti felsorolásban nem említett  modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner keresőt kell hívnod: +36 1 777-75-45


Huawei

HUAWEI Technologies Hungary Kft.
Tel: 06 80 HUAWEI (06 80 482 934)

A készülék meghibásodását a fenti, díjmentesen hívható telefonszámon van lehetosége bejelenteni, a szervizpartnerek elérhetoségét pedig az alábbi linkre kattintva érheti el:
http://szerviz.huawei.hu

A Jótállási feltételekről az alábbi linken olvashat bővebben:
https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/


Honor telefonok

Garanciás és szervizes ügyintézéshez keresse fel az ügyfélszolgálatot az alábbi elérhetőségeken:
Tel: 06 80 982 750
hu.support@hihonor.com

A Jótállási feltételekről az alábbi linken olvashat bővebben:
https://www.hihonor.com/hu/support/warranty-notice/

A szervizpartnerek elérhetoségét az alábbi linkre kattintva érheti el:
https://www.hihonor.com/hu/support/service-center/


LENOVO MÁRKASZERVIZEK

Lenovo Notebook és tablet

Lenovo TMX
Típus: Lenovo Laptop szerviz
Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729
E-mail elérhetőség: lenovo@tmx.hu


További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
http://www.tmx.hu

 

Lenovo Think termékcsalád

Garanciális ügyintézés és szerviz:

C-Szerviz Kft.

2040 Budaörs, Vasút u. 15.
1134 Budapest, Lehel út 12.
Tel.: 06 (1) 451-35-80
http://www.cszerviz.hu/lenovo-markaszerviz/

További információ:
https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/

Lenovo és Motorola mobiltelefonok

A Lenovo és Motorola telefonok garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül van lehetőség Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően a gyártó munkatrása felveszi Önnel a kapcsolatot.
Pick-up and return szolgáltatás igényléséhez futárigényét elküldheti a következő email címre: lenovo.hu@depanero.ro,
vagy a hibabejelentést regisztrálhatja ezen a weboldalon: https://depanero.com/

 


LG Központi Márkaszerviz

1134 Budapest, Váci út 33.
Nyitva tartás: Hétfőtől - péntekig 8:00-18:00 óráig
06-1-54-54-054

További információ:
https://www.lg.com/hu/tamogatas/szerviz/lg-kozponti-markaszerviz

 


MICROSOFT MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Xbox játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és az Xbox Live szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Telefon:
+36 (80) 018-590

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8.00 - 16.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

https://support.xbox.com/hu-HU/

 


MSI MÁRKASZERVIZEK

Garanciális szerviz igényét online adatlap kitöltésével tudja lejelenteni.  

Címe: https://www.albacomp.hu/szervizigeny-bejelento

Szervizelt termékkör:

• Notebook-ok
• All-in-one PC
• Nettop PC

A garanciálisan szervizelt készülékekhez a szerviz ingyenes futárt biztosít!

Székesfehérvári Szerviz

8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3/B.
Telefon: 22 515-413
Fax: 22 303-026
helpdesk@albacomp.hu
Nyitvatartási idő: H-P 8:00-17.00

Budapesti Szerviz

1115 Budapest, Bartók Béla út 152h
Telefon: 20 553-9871 (Nyitvatartási időben hívható)
Nyitvatartási idő: H-P 8:00-17.00
Pécsi Képviselet
System 5 kft.
7634 Pécs, Vöröskő út 1.
Telefon: 72 225-555
Fax: 72 256-370
 E-mail: pecs@albacomp.hu
Nyitvatartási idő: H-Cs 8:00-11:00 14:00-16:30 Péntek: 8:00-15:00
 

Nokia

Garanciális és szervizes ügyintézéshez látogasson el a Nokia telefonok támogatási oladlára:
https://www.nokia.com/phones/hu_hu/support

 


PACKARD BELL MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékét, az alábbi telefonszámon jelentheti le:
Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-577-7766

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.


RAZER MÁRKASZERVIZ

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672

email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig

 


SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását:

* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."


SONY VAIO MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Sony VAIO Ügyfélszolgálat: +361-777-91-51

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.sony.hu/support/hu


SONY XPERIA MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén technikai segítséget és részletes információt, az alábbi linken talál:

https://support.sonymobile.com/hu/repair/

 


TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudja hívni:

Garanciális szervizek:

Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685
E-mail: office@atlantisnotebook.hu

 

TOSHIBA TV-k meghibásodása esetén az alábbi TOSHIBA márka szervizt tudja felkeresni:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: toshiba@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig

Összes Toshiba szerviz elérhetőségét az alábbi linken találja: http://www.toshiba.hu/innovation/hu/generic/ASP_SUPPORT/


Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Technotrade Informatikai ZRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-467-6199
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 8:30-16 óráig
péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik:
http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink

 


XEROX nyomtatók

Garanicás ügyintézés és szerviz:

http://www.profiszerviz.hu/garancialis-szervizek-xerox

 


XIAOMI mobiltelefonok

Szerviz ügyintézésre a notebook.hu üzletekben van lehetőség.

https://www.notebook.hu/szakuzleteink

 


SONY EUROPE LIMITED MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

PlayStation játékokkal, konzolokkal, kiegészítőkkel és a PlayStation Network szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén az alábbi telefonszámot tudja hívni:

Telefon:
+36 (1) 677-7317

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 11.00 - 20.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linkeken talál:

https://www.playstation.com/hu-hu/explore/ps4/ps4-support/

https://www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/

 

Triwarden Kft.

Telefon:
+36 (1) 782-4995

Nyitvatartás: Hétfő 9.00 - 18.00
Kedd-Csütörtök 9.00 - 17.00
Péntek 9.00 - 16.00

E-mail: service@triwarden.hu


HIVATALOS MAGYAROSZÁGI NINTENDO SZERVIZ (GamePark)

Nintendo Switch, WiiU, Wii, DS, DS Lite, DSi, New 3DS, 3DS konzolok garanciális és fizetős javítását végzik.

Telefon:
+36 (1) 258-7809
+36 (30) 942-2558

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10.00 - 19.00
Szombat 09.00 - 15.00

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.gamepark.hu/index.php?route=product/category&path=76_86


ELECTRONIC ARTS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Electronic Arts játékokkal és az Origin szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

https://help.ea.com/hu/


CENEGA ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

support@cnghungary.hu

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00

A CENEGA által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://cenega.hu/termektamogatas


PLAYON MAGYARORSZÁG ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

support@playon.hu

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00

A PlayON által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://playon.hu/termektamogatas


MAGNEW ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Magnew által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

info@magnew.hu


SAD GAMES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címen tud kérni:

info@sadgames.hu

A SAD Games által forgalmazott játékokkal kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.sadgames.hu/index.php/gyik


STEAM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Steam rendeszerén aktiválandó játékszoftverekkel és a Steam rendszerével kapcsolatos kérdések esetén részletes információt, segítséget, az alábbi linken tud kérni angol nyelven:

https://help.steampowered.com/en/