BLACK FRIDAY - INFORMÁCIÓK
Minden, amit vásárlónak tudni érdemes!
MIT KELL TUDNOM AZ AKCIÓRÓL?
Az akcióban forgalmazott termékek korlátozott készlettel rendelkeznek. Az akciós készleteket a leadott, érvényes megrendelések sorrendjében értékesítjük. Az akció időszaka alatt minden felhasználó maximum kettő terméket (kettő darabot) rendelhet ugyanabból a modellből.
HOGYAN VÁSÁROLHATOK?
Érvényes regisztrációval a megszokott módon vásárolhatsz online felületünkön, a szükséges adatok megadását követően.
Figyelem! A kosárba helyezett termék csak a megrendelés elküldését követően kerül véglegesen foglalásba. Amíg csak a kosárban van, addig a készlet elérhetősége nem garantált!
MILYEN ÁTVÉTELI MÓDOT VÁLASZTHATOK?
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
Átvétel Foxpost csomag átvételi ponton
Személyes átvétel Notebook.hu üzletben (üzleteink)
MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATOK?
A rendelés folyamán a következő fizetési módok közül választhatsz:
- Utánvéttel készpénzzel a futárnál
- Utánvéttel bankkártyás fizetéssel a Foxpost csomag átvételi ponton
- Online bankkártyás fizetés (felhívjuk a figyelmedet, hogy a sikertelen bankkártyás fizetés esetén a leadott rendelési igényt automatikusan elutasítjuk, módosítani nem tudjuk!)
- Árúhitellel történő vásárlás webshopban vagy üzleteinkben (további információ az árúhitelről: Online árúhitel)
- Bolti átvétel esetén készpénzzel, bankkártyával, Notebook.hu ajándékkártyával is tudsz fizetni.
MI TÖRTÉNIK A RENDELÉSEMMEL?
Sikeres megrendelés leadásról minden esetben azonnal küldünk automatikus visszajelző e-mailt a rendelésed beérkezéséről. A rendelésed feldolgozása után, mikor átadásra kerül a kiszállító partnerünk felé, tájékoztató e-mailben értesítünk. Bolti átvétel esetén szintén e-mailben küldünk tájékoztatót, ha már átvehető.
MIKOR KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?
A Black Friday akció alatt beérkezett megrendelések feldolgozását már az akció napján elkezdjük, de a várhatóan megnövekedett rendelésszám miatt 2 héten belül teljesítjük. A csomag kiszállításáról vagy az átvevőpontra érkezéséről minden esetben automatikus e-mail és SMS üzenetben értesítünk.
Bolti átvétel esetén rendelésedet 2 - 3 munkanapon belül átveheted, melyről értesítést kapsz. A rendelésedet a kiértesítéstől számított 5 munkanapig átveheted nyitvatartási időn belül.
Házhozszállítás esetén a kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, várhatóan a megrendelést követő 2 - 5 munkanapon belül.
Foxpost csomag átvételi ponton történő átvétel esetén az átvehető rendelésedről tájékoztató SMS-t és e-mailt fogsz kapni 2 - 4 munkanapon belül.
HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A RENDELÉSEMET?
A leadott rendelésen módosítani nem lehet.
HOGYAN TÖRÖLHETEM RENDELÉSEMET?
Ha mindenképpen szeretnéd törölni a rendelésedet, ezt megteheted a blackfriday@notebook.hu e-mail címre írt e-mailben, amiben megadod a rendelés számodat.
Fontos információk a Black Friday akcióról:
Az akció 2022. november 18-án hajnali órákban indul és 2022. november 20. 24:00 óráig tart. A termékek értékesítése kizárólag a készlet erejéig történik. A Notebook.hu kuponok és ajándékkártyák a Black Friday időszaka alatt nem beválthatók. Egy felhasználói fiókból csak maximum cikkenként 1 db terméket lehet megrendelni, amennyiben a rendelés nem felel meg ennek a feltételnek a rendelést lemondjuk. A rendelések csak a visszaigazolásuk után kerülnek lefoglalásra. A megrendelések kiszállítási dátumával és időpontjával kapcsolatos információkat emailben küldjük.
Fenntartjuk a jogot, hogy ajánlatainkat a Black Friday kampányunk alatt felfüggesszük vagy módosítsuk. A Black Friday napján az online chat szolgáltatásunk nem elérhető, a telefonos ügyfélszolgálat csak korlátozottan elérhető. Ha bármilyen kérdésed van kérlek írj a blackfriday@notebook.hu email címre, igyekszünk mihamarabb megválaszolni.