Garanciális időn belül történő vagy garancia időn túli meghibásodás esetén az alábbi szervizek illetékesek (gyártónként):


ACER MÁRKASZERVIZEK

Garanciaidőn belül:

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.


Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése:

EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
email: info@ec-co.hu
web: www.ec-co.hu
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök: 9-16 óráig
péntek: 9-15 óráig


APPLE MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Apple ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-80-983-435

Jótállási feltételekről, az alábbi linken találsz részletes tájékoztatót:

http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/


ASUS MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

Garanciális szervizek:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig


Asus tabletek és telefonok szervizelése:

Hibás készülékedet az alábbi email címen tudod lejelenteni: info@telemaxgsm.com 

Online követheted készüléked szervíz státuszát: http://www.telemaxgsm.com/




ASUS PDA, PDA-telefon, navigáció, EEE PC termékek garanciális javítása:

CORDON Electronics Kft.
Személyes ügyfélfogadás: 1045 Budapest Széchenyi tér 9.( ipari terület )
Telefon: +361-272-0708
Nyitva tartás: H-P, 9:00-16:00
Fax: +361-272-0709
email: asus@cordongroup.hu


DELL MÁRKASZERVIZEK

- Helyszíni garancia esetén hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
 

- Szervizgaranciás hibás készülékedet az alábbi márkaszervizekbe viheted:

C-Szerviz Kft.

2040 Budaörs, Vasút u. 15. 
1134 Budapest, Lehel út 12.
Tel.: 06 (1) 451-35-80


FUJITSU MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámokon jelentheted le:

Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhatsz:

http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549 


HP MÁRKASZERVIZEK

Amennyiben Pavilion vagy Presario, illetve egyéb el-és visszaszállításos HP modellel rendelkezel, az alábbi telefonszámot kell hívnod: +36 1 235 4799

Minden egyék a fenti felsorolásban nem említett  modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner keresőt kell hívnod: +36 1 777-75-45


HUAWEI SZERVIZ

Huawei szervizek listája: http://consumer.huawei.com/hu/support/service-center/index.htm?gclid=CjwKEAjw4s2wBRDSnr2jwZenlkgSJABvFcwQ3EvLm-j9FXxhXAUe-Hybuvb-47r45l70ZybcobKl1RoCnW3w_wcB


KIANO SZERVIZ

Kiano szerviz szolgáltatáshoz látogasd meg az alábbi oldalt: http://kiano.pl/hu/kiano-assistance/ 
 


LENOVO MÁRKASZERVIZEK

- Ideapad szerviz:

Meghibásodás esetén az alábbi weboldalon való regisztrálás után tudod a szerviz szolgáltatást igényelni:

http://lenovo.tmx.hu/login
 

- Thinkpad szerviz:

A szervizek listáját és elérhetőségét az alábbi linken találod meg: http://shop.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/


PACKARD BELL MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-577-7766

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.


SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívásodat:

* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérünk, készítsd elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."


SONY VAIO MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi telefonszámot tudod hívni:

Sony VAIO Ügyfélszolgálat: +361-777-91-51

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken találsz:

http://www.sony.hu/support/hu


TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK

Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudod hívni:

Garanciális szervizek:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig


Atlantis Notebook Szerviz Kft.

1036 Budapest, Pacsirtamező utca 19.
Telefon: +361-201-2578
Fax: +361-700-2685
email: office@atlantisnotebook.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 9-18 óráig


Aviatronic Kft. (szerviz)

1121 Budapest,
Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
Phone: +36-1-392-0784
Website: www.laptoptech.hu
Email: toshiba@aviatronic.hu

Összes Toshiba szerviz elérhetőségét az alábbi linken találod: http://www.toshiba.hu/innovation/hu/generic/ASP_SUPPORT/


Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készülékedet.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

 

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz